tiistai 9. helmikuuta 2010

Huomenta!

Noniin!
Elikkäs hyvää huomenta kaikille, jotka tätäkin blogia päätyny lukemaan. Muutama asia ensiksi: oon vielä armeijassa, Upinniemessä ja Euroopan trippi on tuloillaan heti kun täältä pääse vittuun! Toinen asia, en oo mikään kauheen siisti suustani nii älkää ihmiset järkyttykö, jos sekaan pääsee muutama vittu. Kolmanneksi, älkää kieliopista välittäkö. En yritä kirjottaa oikeeta tekstiä, enkä sen puolesta myöskään semmosta kirjota. Muutamat kirjotusvirheet vain piristävät päivää, sanoi eräs ystäväni, kun ei päässyt äidinkielestä läpi.
  Asiaan.
  Oon nyt ollu täällä lastentarhassa kutakuinki reilu puoli vuotta. Kävin rannikkojalkaväki -linjan, eli koen olevani niin sanottu "kovajätkä". Noh, se linja oli mitä oli, aika suklaista meininkiä. Kuitenkin, aliupseerikoulu vedettiin kunnialla läpi, jonka jälkeen päästiin kouluttamaan alokkaita.
 Alokkaat on ollu täällä nyt n. neljä viikkoa. Pikkuroistot osaa jo jotenkuten käyttäytyä kuin sotilaat. Alokasleiri loppu eilen. Mun ääni on ollu käheenä nyt noin parin viikon verran. Toissapäivänä se viimein hävis kokonaan, jonka johdosta mun ampumaleiri loppui ja siirryin kasarmille. Eihän mun ollu sinne mitään järkeä jäädä johtamaan, jos mun ääni kantaa 20cm päähän. Noh, täällä nyt jokatapauksessa kasarmilla keksin alottaa tän blogin kirjottamisen jo täs vaihees. Tarkotushan oli alottaa vasta, ku lähen trekkailee maailmalle. Oma serkkuni Hanna antoiki suurimman idean tän kirjottamiseen. Toivottavasti joku ees lukis tätä. haha.
  Jokatapauksesssaaaaaaa, tossa oli nyt basic info mitä on ehtiny tapahtua puolen vuoden aikana. Tää blogi tulee sisältää musiikkiosioita. Selityksiä biiseistä, joita kirjottelen sekä itse äänityksiä, kunhan vain keksin miten niitä tänne laitetaan. Lisää myöhemmin! Lepo ja Adjöö!

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ei mikään hassumpi aloitus...jatkoa odotellessa.

>Särmä<

Anonyymi kirjoitti...

Suklaa Aukia sitä on taas mässäilty siel kiikalas pelkkää suklaat nii ääni lähteny T:Vittu ku mää olin kiikalas nii siel oli KYLMÄ

River kirjoitti...

Laita nyt oikee nimes ens kerralla perään, vitun vässykkä :D